Dowiadujemy się w jakim stopniu reklama na telebimach może być efektywna?

Reklama na telebimie jest dzisiaj pewną z nadzwyczaj często wykorzystywanych odmian reklamowych. Coraz więcej firm decyduje się na tę właśnie formę promocji z jednego, nadzwyczaj bezproblemowego powodu – reklama wyświetlana na telebimach może dojść do niezwykle szerokiego gremia adresatów, bo nie można jej przegapić.

Pokój hotelowy

Autor: Schezar
Źródło: http://www.flickr.com
Telebim Konin to wielki ekran podświetlany poprzez sporo ledowych diod- . Dzięki temu przypuszczalne będzie zdobycie nader jasnego a także czytelnego obrazu, jaki jest dostrzegany nawet z dość wysokiej odległości. Reklamy, które są wypuszczane na telebimach ogromnie dobrze widać nawet w w wypadku złej pogody, takiej jak obfity deszcz bądź śnieg. Poza tym kolorowe obrazy, które nadaje telebim także przyciągają wzrok innych osób – dużo bardziej niż np. banery reklamowe czy plakaty. Aczkolwiek by reklama na telebimach była efektywna musimy pamiętać o kilku ważnych regułach i się do nich zastosować.
Wiurtualny asystent

Autor: mjtmail (tiggy)
Źródło: http://www.flickr.com

Pierwszą rzeczą, którą trzeba brać pod uwagę jest sama reklama. Jeżeli będzie bezbarwna, niewiele atrakcyjna albo nieoczywista to nawet jeżeli będzie wyświetlona na telebimie to nie zaciekawi przechodniów. Reklama nie powinna być także nazbyt długa a także zawiła, tak aby w bezproblemowy sposób można było zachować w pamięci treści, które przekazuje. Znaczącą sprawą jest położenie telebimu. Ekran LED Warszawa wypada umieścić tam, gdzie systematycznie przebywa najsporzej ludzi.- prosto z tego źródła

Trafnym miejscem okaże się zatem park, centrum miasta, główny plac, okolice wielkich sklepów czy też galerii handlowych a także często uczęszczane autostrady i ulice.