Jak efektywnie przygotować reklamę outdoorową aby przyciągnąć atencję konsumentów?

W świecie szalonej rywalizacji i niezwykle dużej ilości firm, jakie mają do zaproponowania najróżniejsze produkty, aby przyciągnąć uwagę konsumentów liczy się interesujący pomysł oraz właściwie dopasowana forma przekazu.

Obok tradycyjnie pojmowanej reklamy w środkach masowego przekazu takich jak tygodniki opinii bądź też telewizja, w dalszym ciągu skuteczną formą bITwy o uwagę potencjalnych kupujących są reklamy outdoorowe.
billboardy wejherowo

Autor: Sterling College
Źródło: http://www.flickr.com
Tego typu przykład marketingu ma format zewnętrzny, a więc jest umieszczany w przestrzeni miejskiej – na ulicach, murach, tramwajach etc.. I to jest jedna z głównych jej zalet – reklama outdoorowa jest obecna ciągle oraz tak samo jest w stanie oddziaływać na konsumenta. Biorąc pod uwagę wielkie formaty takich form przekazu treści reklamowej, jesteśmy wyjątkowo widoczni dla wszystkich zainteresowanych. Jest to więc dobra forma wyróżnienia się w kontekście innych firm, jakie inwestują w klasyczny przekaz. Dodatkowo reklama (graffiti na zamówienie) outdoorowa może przybierać bardzo kreatywne formy oraz może być dobrana do otaczającej ją przestrzeni miejskiej. Dlatego też wciąż możemy napotkać ten typ promocji w mniejszych i większych miastach naszego kraju. I tak na przykład jeśli chodzi o billboardy Wejherowo czy też inne nadmorskie kurorty mają możliwość zaistnieć w świadomości mieszkańców innych miast przez pomysłową reklamę w outdoorze. Często wykorzystuje się personalizowany przekaz zależnie od tego w jakiej części Polski instalowany jest dany billboard —> ile jest billboardów w Wejherowie.

Świetnym przykładem reklamy zewnętrznej są także telebimy, które umieszczane są w najróżniejszych częściach miast. I tak dla przykładu, interesujący telebim Radom Struga ulica może przyciągnąć koncentrację sporej liczby ludzi a w konsekwencji zachęcić ich do skorzystania z produktu reklamowanej firmy: szukam telebimu w Radomiu Strudze.