Jeżeli szukasz reklamy, która dotrze do rzeczywiście poważnej grupy odbiorców, pomyśl o reklamie w autobusie

Każdy właściciel firmy poszukuje takiej formy reklamy, która pozwoli mu optymalnie pokazać własny towar oraz dotrzeć do jak najliczniejszej grupy klientów. Niektórzy wykupują reklamy w gazetach, pozostali wolą banery i billboardy rozmieszczone w mieście i przy szosach. Ciekawą propozycją może być też reklama w autobusie.

komunikacja publiczna

Autor: KAMEERU
Źródło: http://www.flickr.com
Firmy komunikacyjne oferują miejsca pod reklamy

Od jakiegoś czasu firmy komunikacyjne w niemal całym kraju oferują miejsca na reklamy w swych pojazdach. Jak wykazują statystyki, reklama w autobusie łączy się z dosyć dużą skutecznością – czytaj. Ludzie przemieszczający się środkami komunikacji zbiorowej wielokrotnie potrzebują czegoś, na czym da się wygodnie zatrzymać wzrok. Nie każdy ma przy sobie czasopisma albo książkę, co miałoby szansę zająć mu czas przejazdu, nie w każdej sytuacji też można podziwiać widoki za szybą. To więc zupełnie zrozumiałe, że monitor zainstalowany w autobusie, na którym wyświetla się krótkie informacje i reklamy, przykuwa spojrzenia oraz budzi zaciekawienie.

wnętrze autobusu

Autor: shrinkin’violet
Źródło: http://www.flickr.com

Reklamy w autobusie mogą mieć różną formę

Reklamy widywane w busach czy tramwajach nie ograniczają się tylko do montowanych w nich monitorów. Zdarza się również, że można zapewnić sobie miejsce na reklamówkę na specjalnych banerach, które montuje się w przeróżnych częściach pojazdu. W niektórych firmach jest też ewentualność zakupu reklamy na pojeździe, wtenczas autobus zostaje ozdobiony wielkim rysunkiem charakterystycznym dla danej marki. Należy jednakże zaznaczyć, że taka reklama łączy się już z wielkimi kosztami. Zobacz szczegóły: zerknij.

Po reklamę do firmy przewozowej

W sytuacji, gdy planuje się zamieścić własną reklamę w autobusie, tramwaju albo busie, warto pójść do lokalnego przedsiębiorstwa komunikacji miejskiej lub do właściciela firmy przewozowej i poprosić o informacje na temat możliwości oraz cennika takiej postaci reklamy. Informacji można szukać również na stronie internetowej należącej do przedsiębiorstwa. Gdy omówi się już wszelkie szczegóły, pozostanie poszukać agencji reklamowej, która zajmie się stworzeniem odpowiedniego spotu reklamowego.