Wielka sieć telebimów wykorzystywana obecnie w reklamie – billboardy

Billboard to jeden z typów telebimów, jakie są dziś użytkowane w sprawnej i fachowej reklamie na ogromnie wielką skalę. Reklama zewnętrzna cechuje się nadzwyczaj sporym zainteresowaniem, ponieważ jest to niechybnie jedna z lepszych form reklamy, która wykorzystywana jest zarówno przez małe jak i rozległe, potężne firmy.

billboard przeznaczony na reklamę

Autor: thierry ehrmann
Źródło: http://www.flickr.com
W reklamie zewnętrznej wykorzystuje się różnorodne rodzaje telebimów, jak już wcześniej powiedzieliśmy, jednym z nich jest billboard radom – . Inne modele telebimów, to ekrany ledowe różnej wielkości wykorzystywane na ulicach czy w autobusach czy też banery reklamowe.

montowanie reklamy na billboardzie

Autor: Elliott Brown
Źródło: http://www.flickr.com

Billboard to duża tablica, do jakiej przyklejane są reklamy towarów bądź usług w formie plakatu. Naturalnie plakat ten ma tak potężny format, że jest on produkowany w częściach. Billboardy nierzadko są podświetlane od góry bądź od dołu, dzięki czemu reklamy na billboardach stale są wyraźne – zarówno w dzień, jak również w nocy. Wartością billboardów jest to, iż nie są to ekrany o głębokim świetle, jakie w wielu przypadkach mogą wręcz oślepiać. Billboardy wykorzystuje się w miejscach, w których nie powinno się wykorzystywać telebimów czy też ekranów ledowych ze względu na zachowanie bezpieczeństwa.

Na przykład przy bardzo ruchliwej ulicy bądź na skrzyżowaniu nie zawsze można skorzystać z telebimów czy ekranów, bowiem ich silne światło może oślepiać kierowców, a to może wywołać niepokojący, nawet śmiertelny wypadek. W takich położeniach o wiele lepiej sprawdzą się delikatnie podświetlane billboardy. Reklama nadal będzie widoma i w dalszym ciągu będzie przyciągać uwagę, jednocześnie będzie bezapelacyjnie bezpieczna. Naturalnie billboardów nie użytkuje się wszędzie, bowiem czasami mogą one mieć mniejszą siłą przyciągania. Reklamę tego typu pożądane byłoby użytkować w centrum miasta, w miejscach, w jakich zawsze jest mnogość ludzi, przy autostradach czy też ulicach.

Nie warto decydować się na billboardy w jakichś niewiele uczęszczanych obszarach, gdyż zdołałyby pozostać one niezauważone, przez co ich skuteczność byłaby wydatnie mniejsza.