Dowiadujemy się w jakim stopniu reklama na telebimach może być efektywna?

Reklama na telebimie jest dzisiaj pewną z nadzwyczaj często wykorzystywanych odmian reklamowych. Coraz więcej firm decyduje się na tę właśnie formę promocji z jednego, nadzwyczaj bezproblemowego powodu – reklama wyświetlana na telebimach może dojść do niezwykle szerokiego gremia adresatów, bo nie można jej przegapić.

Pokój hotelowy

Autor: Schezar
Źródło: http://www.flickr.com
Telebim Konin to wielki ekran podświetlany poprzez sporo ledowych diod- . Dzięki temu przypuszczalne będzie zdobycie nader jasnego a także czytelnego obrazu, jaki jest dostrzegany nawet z dość wysokiej odległości. Reklamy, które są wypuszczane na telebimach ogromnie dobrze widać nawet w w wypadku złej pogody, takiej jak obfity deszcz bądź śnieg. Poza tym kolorowe obrazy, które nadaje telebim także przyciągają wzrok innych osób – dużo bardziej niż np. banery reklamowe czy plakaty. Aczkolwiek by reklama na telebimach była efektywna musimy pamiętać o kilku ważnych regułach i się do nich zastosować.

Wiurtualny asystent

Autor: mjtmail (tiggy)
Źródło: http://www.flickr.com
Pierwszą rzeczą, którą trzeba brać pod uwagę jest sama reklama.

Na pewno zaciekawią Cię opisywane dane, więc przeczytaj szczegółowo oryginalny serwis www (https://demostenes.com.pl/kurs/angielski-dla-firm/), który zawiera mnóstwo wartych zapamiętania informacji, to podobna tematyka jak w tym materiale.

Jeżeli będzie bezbarwna, niewiele atrakcyjna albo nieoczywista to nawet jeżeli będzie wyświetlona na telebimie to nie zaciekawi przechodniów. Reklama nie powinna być także nazbyt długa a także zawiła, tak aby w bezproblemowy sposób można było zachować w pamięci treści, które przekazuje. Znaczącą sprawą jest położenie telebimu. Ekran LED Warszawa wypada umieścić tam, gdzie systematycznie przebywa najsporzej ludzi.- prosto z tego źródła

Trafnym miejscem okaże się zatem park, centrum miasta, główny plac, okolice wielkich sklepów czy też galerii handlowych a także często uczęszczane autostrady i ulice.