Główne plusy reklamy na telebimie

Odpowiednio przewidziana kampania reklamowa to zapewniony sukces każdej firmy. Reklama na telebimach używana jest zarówno przez firmy handlowe, usługowe, jak i inne, funkcjonujące w przeróżnych branżach przemysłu, a także apteki i kościoły.

Funkcjonalność, łatwość obsługi i wytrzymałość na warunki atmosferyczne przyciągają spojrzenie, a przy tym są całkowicie wyraziste. Reklama zaprezentowana w takiej formie nie tylko prędko i skutecznie dociera do potencjalnych odbiorców, ale także ceny jej wyprodukowania i prezentacji są o dużo niższe niż zwykłe wartości innych reklam.
Telebim Konin Kleczewska to najwyższej kategorii narzędzie służących do przesyłu danych o wyrobie, bądź usłudze dla okazałego grona klientów. Dzięki użyciu specjalistycznych diod LED jest to wyłączna technologia, jaka zezwala na emisję obrazu znacznej jakości przy zachowaniu imponującej widoczności w opcjonalnych warunkach pogodowych.
magazyn

Autor: Litage Publishing
Źródło: http://www.flickr.com
Główne atuty reklamy na telebimie, to skuteczne i masowe dotarcie z wiadomością do ewentualnych nabywców, nadzwyczaj interesująca i nowoczesna technologia (zobacz www.c-l.pl/kategoria-produktu/technologie-prozniowe/) prezentacji, powiększenie prestiżu marki, rozpoznawalność marki, albo artykułu, również okazja aktualizacji danych w okresie trwania kampanii. Niezwykle istotne jest umiejscowienie telebimu. W ruchliwych punktach jest większa możność zapamiętania obrazu przez większą grupę prawdopodobnych klientów.

Właściwym punktem powinny być główne ulice miast, lub sąsiedztwa wielkich centrów handlowych. Dowiedziono, że reklama artykułu wyświetlanego na telebimach w sporym stopniu przyczyniła się do podwyższenia sprzedaży.