Istnieje co najmniej kilka sposobów na to, aby wyrazić szacunek w kontaktach biznesowych

Jednym z nich jest udostępnienie wizytówki. Oczywiście dzisiaj wszystko można sprawdzić w internecie – to gdzie firma ma swoją siedzibę, jakie dokładnie usługi oferuje, jaka ma ofertę i tym podobne.

ulotki i wizytówki

Autor: Paul Stainthorp
Źródło: http://www.flickr.com
O ile więc firma posiadać swoją stronę w internecie za jednym kliknięciem możemy zdobyć o niej kluczowe informacje. Nierzadko jednak nie pamiętamy nawet jaka jest nazwa firmy lub domeny przy pomocy której można ją znaleźć. Dlatego właśnie warto mieć wizytówki. Wrocław i inne duże miasta oferują w tym zakresie szereg możliwości.

Wizytówka ma rzecz jasna namawiać do kontaktu z jej właścicielem. Współcześnie mogą one mieć różnorodne formaty i kształty. To jak wygląda dana wizytówka sporo może powiedzieć o jej posiadaczu. Jedne przybierają postać standardowej, prostokątnej karteczki z zamieszczonymi na niej danymi, inne mogą być bardziej niespotykane, kolorowe i z ciekawym formatem. Z jakiego powodu warto mieć własną wizytówkę?

Wizytówka pełni co najmniej dwie istotne funkcje. Po pierwsze, jest tak już wspomniano wyrazem szacunku i uprzejmości. Osoba, która daje wizytówkę daje drugiej stronie sygnał, że jest otwarta na dalszy kontakt. W dodatku, dzięki wizytówkom odbiorca może w każdej chwili skontaktować się z nami, bez konieczności zapisywania danych lub wyszukiwania ich. Wizytówki mamy na ogół pod ręką – w portfelu lub na stojaku. Ci, którzy posiadają ich mnóstwo układają je alfabetycznie tak, aby błyskawicznie wyszukać wymagane informacje. Drugą funkcją wizytówek jest naturalnie reklama firmy. Nie ma szybszego sposobu na poinformowanie o firmie, jak dostarczenie odbiorcy bezpośrednio do rąk własnych informacji o niej.

Wrocławskie drukarnie gwarantują wydruk zarówno wizytówek służbowych, jak i osobistych.

Jeśli masz ochotę poszerzyć swą wiedzę na opisywany wątek, to zobacz nowy wpis (http://www.kohut-kamien.pl/), który zapewne będzie dla Ciebie niesamowicie interesujący.

Wizytówki firmowe oprócz podstawowych danych, takich jak pełnej nazwy firmy i adresu mogą zawierać także dodatkowe informacje, takie jak na przykład numer konta firmowego czy skróconą mapkę obrazującą jak dotrzeć do firmy. Im więcej przydatnych danych umieszczonych jest na wizytówce, tym lepiej. Wykonanie pliku wizytówek nie jest drogie, stąd też warto wziąć pod uwagę to rozwiązanie, jeśli prowadzimy własną firmę.