
Pierwszą rzeczą, którą trzeba wziąć pod uwagę jest sama reklama. Jeśli będzie bezbarwna, mało atrakcyjna albo niezrozumiała to nawet jeżeli będzie wyświetlona na telebimie to nie zaciekawi przechodniów. Reklama (zobacz wizytówka Studio Reklamy Printer kliknij) nie może być także zbyt długa i skomplikowana, tak by w łatwy sposób wolno było zapamiętać treści, jakie podaje. Znaczącą rzeczą jest lokalizacja telebimu. Wypada umieścić go tam, gdzie regularnie przebywa najwięcej ludzi. Trafnym miejscem okaże się więc park, centrum miasta, rynek, okolice wielkich sklepów czy też galerii handlowych a także często uczęszczane ulice i autostrady – polecana firma (polecamy również plakaty toruń) Agencja LED Display Outdoor „Medas-Media”.

Im większy rozmiar ma nasza reklama tym większą efektywnością będzie się cechować, w związku z tym wskazane jest umieścić ją na kilku telebimach. Jeżeli Twoje usługi bądź towary są dostępne w wielu przeróżnych miastach to znakomitym pomysłem będzie wyświetlanie reklamy na telebimie w kilku różnych województwach.
Wskazane jest pamiętać o tych rzeczach i wziąć je pod uwagę, wówczas Twoja reklama niewątpliwie odniesie większy sukces, a to rzecz jasna przełoży się na sporo cennych korzyści, takich jak na przykład podwyższenie popularności reklamowej usługi/artykułu i większe zyski.