
Przyczyna jest prosta, w krajach tych wykonalne jest niedrogie składanie nawet najbardziej nowoczesnych produktów. Nawet wziąwszy pod uwagę konieczność ponoszenia dużych kosztów na inwestycję w infrastrukturę, wziąwszy pod uwagę różność cen opłaca się to globalnym koncernom. Tym bardziej, iż współczesny nabywca pożąda nowinek zachowując się trochę jak małe dziecko. I w ten sposób docieramy do najważniejszego elementu wszelkiego przedsięwzięcia, mianowicie klienta. To wokół niego – podług najświeższych trendów marketingu – obraca się biznes. Konsument jest najważniejszy i to od najwcześniejszych stadiów produkcji, nawet na poziomie planowania.
Wiedz, że nasze linki kierują tylko do najbardziej interesujących portali, na których odnajdziesz tylko wartościowe wiadomości.
W dobie komputeryzacji monitorowaniem danych o potrzebach i oczekiwaniach konsumenta trudnią się wyspecjalizowane narzędzia komputerowe przeznaczone do analizowania zwyczajów klienta. Jak łatwo się domyślić programy typu CRM w chmurze dzielą się danymi z poszczególnymi sekcjami zakładu.

Obieg informacji zachodzi zazwyczaj pomiędzy oddziałem sprzedaży, działem reklamy a oddziałem serwisowym, bądź równoważnym serwisowemu. Na skutek informacji CRM w chmurze wygodnie może współdziałać rozległa sieć sprzedażowa z sekcją reklamy. Ważkie to jest szczególnie wtedy, gdy obszar naszej działalności jest rozległy, obejmuje państwo czy jest międzynarodowy. Wówczas wygodna i szybka rotacja informacji o klientach staje się nieodzowna. Należycie zanalizowane dane o użytkowniku są gwarancją zysku.