Obecnie zdecydowanie ważna jest dobra i widoczna reklama

Ciężko w dzisiejszych czasach wybić się, przebić się do ogólnej świadomości. Na nic umiejętności czy fantastyczne zdolności, trzeba dodatkowo umieć się sprzedać. To niby prostsze niż w dawnych czasach, bo mamy szersze pole do popisu. Jednak to nie do końca prawda. To że są w zasięgu ręki sposoby, to jedno, ale trzeba też umieć skutecznie je wykorzystywać, a topotrafią tylko nieliczni.

Billboard na drodze

Autor: Robert Ashworth
Źródło: http://www.flickr.com
Mówi się, że sieć współcześnie jest najważniejszym promocyjnym medium. Jest w tym oczywiście bardzo dużo prawdy, gdyż sieć prezentuje niezwykłe perspektywy w zakresie promocji. Niemniej, każdy żyje takim przekonaniem i każdy tam jest, wobec czego trochę trudno się wybić z tłumu. Wiele osób nie radzi sobie i powierza to zadanie innym, agencjom marketingowym, które tworzą całą kampanię wizerunkową w sieci.

To oczywiście wymaga pieniędzy, a nie zawsze ma dobre skutki, gdyż konkurencja nie śpi, a żeby naprawdę podążać za zmieniającymi się trendami nie można oszczędzać na internetowej promocji. Dlatego też wiele osób próbuje innych metod, niekonwencjonalnych. Bardzo modny jest tak zwany marketing partyzancki, czyli przedsięwzięcia, które mają na celu zaskoczenie innych. Często przeprowadza się je w centrum miasta, a pomysły są takie, żeby nikt się nie domyślił, że to może być zorganizowana akcja. Stąd też bardzo odpowiednia nazwa dla tego sposobu promocji. Większość jednak osób próbuje bardziej tradycyjnie, ale i z lepszym rezultatem. Uwagę przyciągają billboardy i telebimy, a najlepiej sieć telebimów – strona firmowa. To bardzo znamienne, że w czasach internetowej promocji ktoś decyduje się na takie rozwiązanie, jak promowanie się poza zasięgiem Internetu. Co najważniejsze, ta metoda jest skuteczna.

Jeśli po przeczytaniu obecnego tu wpisu wciąż masz jakiekolwiek pytania, to zobacz oprócz tego to ważne opracowanie – są tam zbliżone materiały.

Były już sytuacje, że ktoś rozgniewany niemożliwością znalezienia zatrudnienia i tym, że wysyłane CV przepadają| gdzieś w internecie, postanowił spróbować swoich sił wielkoformatowa reklamą. Wykupił ją, stworzył ogromny plakat ze swoim wizerunkiem, z wymienionymi kwalifikacjami, tak żeby ewentualny pracodawca mógł to zauważyć. Przyznać trzeba, ze to bardzo kreatywne. Nie dość, że ktoś staje się bardziej widoczny niż tysiące osób w internecie, to jeszcze takie załatwienie sprawy w ten sposób świadczy o wysokim poziomie kreatywności.