
To oczywiście wymaga pieniędzy, a nie zawsze ma dobre skutki, gdyż konkurencja nie śpi, a żeby naprawdę podążać za zmieniającymi się trendami nie można oszczędzać na internetowej promocji. Dlatego też wiele osób próbuje innych metod, niekonwencjonalnych. Bardzo modny jest tak zwany marketing partyzancki, czyli przedsięwzięcia, które mają na celu zaskoczenie innych. Często przeprowadza się je w centrum miasta, a pomysły są takie, żeby nikt się nie domyślił, że to może być zorganizowana akcja. Stąd też bardzo odpowiednia nazwa dla tego sposobu promocji. Większość jednak osób próbuje bardziej tradycyjnie, ale i z lepszym rezultatem. Uwagę przyciągają billboardy i telebimy, a najlepiej sieć telebimów – strona firmowa. To bardzo znamienne, że w czasach internetowej promocji ktoś decyduje się na takie rozwiązanie, jak promowanie się poza zasięgiem Internetu. Co najważniejsze, ta metoda jest skuteczna.
Jeśli po przeczytaniu obecnego tu wpisu wciąż masz jakiekolwiek pytania, to zobacz oprócz tego to ważne opracowanie – są tam zbliżone materiały.
Były już sytuacje, że ktoś rozgniewany niemożliwością znalezienia zatrudnienia i tym, że wysyłane CV przepadają| gdzieś w internecie, postanowił spróbować swoich sił wielkoformatowa reklamą. Wykupił ją, stworzył ogromny plakat ze swoim wizerunkiem, z wymienionymi kwalifikacjami, tak żeby ewentualny pracodawca mógł to zauważyć. Przyznać trzeba, ze to bardzo kreatywne. Nie dość, że ktoś staje się bardziej widoczny niż tysiące osób w internecie, to jeszcze takie załatwienie sprawy w ten sposób świadczy o wysokim poziomie kreatywności.