
Wiele badań ukazuje, że klienci chętnie korzystają z programów lojalnościowych, które opierają się przede wszystkim na ilości sprawunków, jakie robią oni w określonym markecie. Bo przecież jeżeli mamy szansę zrobić zakupy w tym sklepie i dostać za to kupony na garnki, to zazwyczaj wolimy podjechać kawałek dalej, do tego właśnie marketu, niż robić zakupy bliżej siebie. Z drugiej strony warto powiedzieć, że wbrew pozorom na takich okazjach można sporo zyskać, a w przypadku firm programy lojalnościowe dla firm mogą spowodować, że za konieczne przedmioty w ostatecznym rozrachunku zapłacą oni sporo mniej, niż wydaliby gdziekolwiek indziej. Poza tym, kiedy ktoś już się wprawi, do robienia zakupów w danym markecie, to często jest mu niezwykle trudno zmienić swoje nawyki i od razu zacząć kupować gdzieś indziej.

Promocje to za małoMogłoby się wydawać, iż już same wyprzedaże wystarczą kiedy chodzi o przyciąganie klientów, jednak okazje to nie wszystko, bo teraz jeden produkt będzie tańszy tutaj, a jutro w kolejnym markecie. Jeśli zdecydujemy, że nasze wsparcie sprzedaży będzie polegało na dołożeniu bonów lojalnościowych jak , to może się wydawać, że klienci nie będą już przykładali większej uwagi na okazje w pozostałych marketach, bo tu będą czuli się istotni, zauważani i jeszcze bardziej będą chcieli udowodnić tą swoją lojalność.
Ciekawi Cię ta tematyka? Jeśli tak, to bez wahania kliknij tu – ta polecana strona (http://lubin-adwokat.pl/) na pewno również będzie warta uwagi.
Przez to właśnie często okazuje się, iż to takie programy dają przedsiębiorcom sporo więcej profitów niż organizowanie różnorakiego typu wyprzedaży czy zniżek.
Zaufajmy statystykom
Kiedy ciągle ciężko jest nam uwierzyć w to, że klienci potrafią tak się przywiązać do jakiegoś marketu jedynie dlatego, że oferuje on programy lojalnościowe, to bez wątpienia musimy spojrzeć na statystyki, które przecież nie oszukują. To właśnie punkty lojalnościowe, które po wydaniu właściwej ilości finansów, oferują nam tańsze zakupy, powodują, że klienci bardziej przywiązują się do danego marketu.
A co się z tym łączy, kiedy pragniemy właśnie uruchomić swój biznes, to musimy pomyśleć o punktach lojalnościowych oferowanych zarówno do fizycznych klientów, jak i do znaczniejszych firm.