Powoli i w Polsce gruntuje się coraz mocniej świadomość, że wizerunek jest równie istotny, jak pozostałe działania. I to zarówno w wymiarze osobowym, jak i grupowym, czyli ważny wizerunek nas jako osoby, która chce się wypromować, jak i całej firmy, która pragnie być postrzegana jako zaufany i poważny partner. Dawne przypadkowe nazwy („zamerykanizowane”) albo od nazwiska właściciela odchodzą w niepamięć. tak samo logo, zupełnie przypadkowe, bez żadnej filozofii i głębi. Obecnie liczy się wizerunek zgodny z najnowszymi trendami.
Autor: istock.com
Źródło: istock.com
Od dawna to powszechna świadomość w państwach rozwiniętych. Polska przez lata nie miała styczności z wolnym rynkiem i kapitalizmem, kwitł za to socjalizm, jaki wykluczał jakikolwiek marketing. Zamiast tego była nowomowa, czyli ogłupianie społeczeństwa tymi samymi powtarzanymi w kółko frazesami. Firmy państwowe wobec takiego rozwoju sytuacji nie musiały się bać konkurencji, więc nie musiały starać się o jakiś tam wizerunek. W latach 90. wszystko sięodmieniło, a że wszystko wydarzyło się tak błyskawicznie, to te nasze polskie przemiany pozostawiły dużo złego. Nazwy, które naśladowały angielskie zwroty czy dziwne połączenia imion czy nazwisk właścicieli, nie przekonują do skorzystania z usług takiej firmy.
Te naleciałości z przeszłości powoli giną w niepamięci, a każde nowe przedsiębiorstwo wie, iż jeśli chce zaistnieć na rynku to niezbędnym działaniem jest jej skuteczna wizerunkowa promocja. Wiadomo też, iż strona internetowa to w dzisiejszych czasach coś koniecznego, bez czego ciężko w ogóle działać. Tak samo właściwa promocja tejże strony, czym wyżej w Googlach, tym korzystniejsza jej pozycja i wizerunek wśród kontrahentów. Jakoś tak już jest, że jeśli widzimy sklep w centrum miasta wstępujemy do niego częściej i chętniej niż do tego odległego, gdzieś z boku. Podobnie jest z miejscem w
Autor: Duncan Hull
Źródło: http://www.flickr.com
wyszukiwarcewyszukiwarce internetowej. Czym wyżej, tym można mu bardziej zaufać.
Jednakowoż poza tymi nowatorskimi sposobami promocji nie zapominajmy o tradycyjnych rozwiązaniach: wizytówki, ulotki, foldery lub teczki ofertowe (klik), to stale narzędzia, jakie działają, one również są niezbędne, by dana firma była oceniana jako solidna i godna zaufania.
Gdy przekonasz się, że użyteczne byłyby podobne informacje na prezentowany temat, to kliknij ten link oraz sprawdź również inne wiadomości (https://rankingkont.pl/ranking-kont-osobistych/).
Sukcesem jest właśnie połączenie takich dwóch światów: offline i online. Nie da się działać tylko na jednej płaszczyźnie, gdyż to niestety nie wróży nic dobrego. Tylko bycie na tych dwóch frontach, w świecie off i on, przynosi wymierne efekty biznesowe oraz wizerunkowe. Pamiętajmy o tym, nie lekceważmy żadnego kanału interakcji z naszymi kontrahentami.
Źródło artykułu: drukarnia AA Print