Sposoby na marketing w dużej aglomeracji miejskiej

Współczesna reklama oferuje sporo możliwości wypromowania przedsiębiorstwa czy produktu. Można do tego celu wykorzystać tak klasyczne kanały marketingowe (reklama w środkach masowego przekazu), jak też nowoczesne formy reklamy.

Ponieważ w dzisiejszych czasach ważna jest zarówno trafność, prędkość jak

telebim

Autor: Steven Straiton
Źródło: http://www.flickr.com

również urozmaicenie reklamy, stąd na tymże rynku prym wiedzie reklama multimedialna (zatem następczyni reklamy w telewizji). Wiele spośród przedsiębiorstw zajmujących się marketingiem zajmuje się też opracowaniem oraz realizacją reklamy wyświetlanej na tak zwanym telebimie – telebim w Jastrzębiu Zdroju na Rondzie Centralnym. Pierwszym zadaniem pracownika podobnej firmy będzie wyszukanie należytego miejsca gdzie emisja reklamy może przynieść największe zyski. Lokalizacjami w których opłaca się instalować telebimy są środkowe dzielnice miast, w których ruch samochodowy oraz pieszy jest bardzo intensywny, a – co jest z tym związane – reklamę naszej firmy zobaczy ogromna ilość ewentualnych klientów.

Głównym warunkiem skuteczności takiej reklamy jest to, aby wyróżniała się ona spośród wielu innych. W wielkich aglomeracjach miejskich, zasypanych tego rodzaju reklamą może to być zadaniem trudnym, stąd ważny jest atrakcyjny projekt, przyciągający wzrok przechodniów.

Trzeba zatem odnaleźć dobrych specjalistów zajmujących się reklamą. Nie jest to skomplikowane zadanie, wystarczy wbić w Google frazę: telebim (+ nazwa naszego miasta), by wyszukać firmę która zaplanuje oraz

telebim

Źródło: www.medas-media.com.pl

zrealizuje dla nas telebim za osiągalną cenę.

Czy chcesz poznać opisywane zagadnienie? Jeśli tak, to sprawdź rekomendowany link (http://www.eccotravel.eu/chiny/), a na pewno znajdziesz takie newsy, które okażą się bardzo potrzebne.

Taka reklama emitowana na wielkim ekranie z pewnością trafi do ogromnie wielu potencjalnych nabywców. Co również ważne, treści wyświetlane na monitorze są dostrzegalne 24 godz. na dobę, więc nie da się takiej reklamy przegapić! Treści reklamowe emitowane na telebimach powinny być zwięzłe (najczęściej nie przekraczają one minuty) – kliknij w link.

Ostatnimi czasy słychać głosy krytyczne mierzone w stronę użytkowników takich form marketingu. Występują przeróżne kontrowersje związane z emitowaniem treści reklamowych na telebimach. Poniektórzy bowiem sądzą, iż mogą one wywrzeć wpływ na obniżenie bezpieczeństwa na drodze. Może tak się zdarzyć tylko wtedy, jeżeli miejsce prezentacji zostało nieodpowiednio wybrane. Ostre światło LED może wówczas oślepić kierowców przez co rzeczywiście stwarzać zagrożenie.