Żeby zbudować dobrą organizację, kompletną, z rzeczowo przedstawionym celem oraz myślą przewodnią trzeba dobrego lidera, ale również zespołu, który będzie realizował ustaloną strategię z pożytkiem dla całej firmy. Taki odpowiedni wybór osoby na czele i jego ekipy jest niezmiernie ważny, definiuje bowiem sedno całego zamierzenia oraz przyszłych owoców pracy. Im bardziej zgrana oraz nastawiona na osiągnięcie celu drużyna, tym lepiej. W takiej ekipie mamy zrozumienie potrzeb i wspólnego priorytetu , którym jest obrany wcześniej cel.
Autor: Ted Eytan
Źródło: http://www.flickr.com
Nie zawsze to wychodzi, gdyż nie jest łatwo stworzyć ekipę, której będzie przewodził ten wybrany przywódca. Czasami coś nie zaiskrzy, zawładnie nami jakaś dziwna chemia i wszystko, co miało wyjć pięknie zostanie jedynie nigdy nie zrealizowanym pomysłem. To właśnie, chociaż wielu właścicieli różnorakich przedsiębiorstw chce widzieć wiele innych przyczyn, często sprawia,że wspaniale zapowiadający się plan tak naprawdę okazał się widowiskowym niewypałem. A gdyby udało się dotrzeć do przyczyny niepowodzeń to można się zdziwić, iż tak niewiele potrzeba – zespołu świetnie rozumiejących się osób z dobrym przywódcą.
Oczywiście, to „niewiele” tak naprawdę oznacza, że z jednej strony rzeczywiście łatwo stworzyć zespół, bo technicznie to nic takiego, ale aby działał, jak należy, to już większa sztuka. Dlatego też, w wielu firmach inwestuje się coraz więcej w dziedzinę jaką jest polityka personalna, ponieważ szefowie firm i inni odpowiedzialni za zarządzanie różnego rodzaju zakładami pracy, zdają sobie sprawę z ważności tego działu wiedzy.
Zostawiam tu mój odnośnik (http://efematic.pl/produkty/kofax-transformaiton-modules/) do następnej strony. Sądzę, że zapragniesz przejrzeć ostatnie artykuły, jeśli zaciekawiły Cię te zamieszczone na tej witrynie.
Możemy mieć bowiem świetny sprzęt, niezawodne technologie oraz mnóstwo najlepszych narzędzi, aby działać, jak należy,
Autor: Victor1558
Źródło: http://www.flickr.com
jednak bez odpowiedniego zespołu naprawdę trudno coś zbudować.
Nic w naszej idealnej firmie nie będzie się układać, każdy będzie miał za dużo do powiedzenia, charaktery w swojej nienajlepszej postaci zaczną dochodzić do głosu, a co więcej, zarządzający nie będzie miał pojęcia, w jaki sposób postąpić by wszystko okiełznać i co uczynić by wszystkie sprawy sprowadzić na dobrą drogę. Co za tym idzie, taka ekipa w rozsypce, jak i cała organizacja skazana jest na porażkę albo w najlepszym wypadku na taką gruntowną odmianę, która sprawi, iż wszystko będzie działać lepiej.