

Interakcyjny ekran jest wersją billboardu umożliwiającym dostosowanie kampanii do poszczególnych zainteresowań konsumenta. Zapewnia obszerną elastyczność w doborze terminu, jak i rozciągłości otrzymania kampanii. Technika cyfrowa dostarcza możliwość poprawiania zawartości reklamowych na bieżąco i pozwala na niezwykle powiększony kontakt z konsumentem.
Największą wartością mobilnego billboardu (Rzeszów) jest to, że nie jest on ograniczony do jednego miejsca, istnieje możność prowadzenia kampanii reklamowych w wyłonionych, najatrakcyjniejszych pozycjach w całego kraju. Obszerny ekran o ogromnej rozdzielczości, w połączeniu z preferencyjną pozycją daje dużą skuteczność transmitowanego przekazu reklamowego.
Jeżeli masz ochotę poznać więcej informacji na ten wątek – odsyłam do źródła (www.psmtechnik.pl/reklamy-swietlne,8,pl), gdyż znajdziesz tam dokładne dane, które szczególnie Cię zafascynują.
Ruchoma reklama (reklama na samochodach dostawczych) na dużym ekranie, przyciągnie wzrok każdego przechodnia i na pewno zostanie zapamiętana.
Ten rodzaj billboardu (Rzeszów) jest nośnikiem reklamy w odmianie ekranu wizyjnego, tworzącego się z diod LED. Wyższością nad wielkoformatowym ekranem plazmowym jest widoczność obrazu pomimo dużego nasłonecznienia. Ten ekran jest możliwość zainstalować zarówno na zewnątrz jak i w środku obiektu.